U razdoblju od 26.4. do 29.4.2022. godine održane su četiri radionice na sljedeće teme uspješnih metoda samopromocije: Napredne komunikacijske vještine; Kako voditi prodajni razgovor; Što je samopromocija i marketing?; Kako od sebe napraviti brend i postati pravi magnet za posao. Radionice su provedene u sklopu projekta UP.02.3.1.03.0145 Razvoj društvenog poduzetništva za slijepe osobe, sufinanciranog sredstvima Europskog socijalnog fonda i Državnog proračuna Republike Hrvatske. U radionicama je ukupno sudjelovalo 11 osoba, članova predstavljačkog tijela i zaposlenika Udruge.
Neki od ciljeva radionice bili su sudionike upoznati s učinkovitom komunikacijom koja će im pomoći u komunikaciji sa strankama, svladavanje postupka vođenja prodajnog razgovora, usvajanje vještina i alata primjene strategije samopromocije, upoznavanje s marketinškim komunikacijskim kanalima za uspješnu samopromociju i načinom primjene četiri ključna elementa osobnog marketing mixa, razvijanje samopoštovanja sudionika prema samima sebi te učinkovita primjena vještina, alata i tehnika za podizanje samopouzdanja. Kod provedbe radionica koristile su se metode inputa trenera kroz predavanje, audio-video feedback, feedback.
Sadržaj članka isključiva je odgovornost Udruge slijepih Međimurske županije.